2011. szeptember 25., vasárnap

A pimasz körömlakk

           Hogy miért pimasz körömlakk a bejegyzés címe?
           Mitől pimasz egy körömlakk?

Kezdeném azzal , hogy imádni való de ! Igen ha ez a "de " nem volna akkor a  poszt címe is más lenne még pedig a "tökéletes sötétkék körömlakk" címet viselné.
De nem az :( , a színe gyönyörű a tartóssága 1 nap, ha nem mosogatsz maximum 2 nap.
Még ez sem volna baj de (és itt a de ) nem lehet lemosni !!! Komolyan , összefogta a köröm mentén a bőröm olyan szinten mintha tintába mártottam volna az ujjaim és lehetetlen volt teljesen eltávolítani.




Nagyon szeretném használni de valósággal rettegek a gondolatától is , hogy másnap le kell mosni.

Tippek , trükkök ilyen esetre?

8 megjegyzés:

  1. Keress egy hasonlo szint OPI-ban. Egyebkent valoban szep a szine.

    VálaszTörlés
  2. Ez milyen körömlakk? Próbáltad a többi blogger lány speckó körömlemosásos trükkjét? Hogy ujjanként fél/negyed vattakorongot használnak, jól bekenik a lemosóval, aztán vagy rácelluxozzák vagy fóliával tekerik körbe, úgy hagyják 1-2-3 percig aztán nem is nagyon kell dörzsölgetni.

    VálaszTörlés
  3. 1. szerintem hasonló színt találsz más márkában.
    2. Próbálkozz más lemosóval. Nekem is volt úgy, hogy sehogy se akarta lrnni a lakkot, aztán a másik lemosó meg simán vitte ÉS ugyanaz a lemosó márka volt, csak más fajta..................
    3. Nekem olyan volt, ami a körmömet fogta be! Ráadásul citromsárga, szóval úgy nézett ki a körmöm mintha 40 ées láncdohányos lettem volna....
    4. Add nekem hahahahahahha
    5. Szép, de nem éri meg vele ennyit bajlódni, főleg, hogy nem is tartós :(

    VálaszTörlés
  4. Használj színtelen alaplakkot és akkor nem fogja be a körmödet, legalábbis nekem bevált.:) Amúgy tényleg nagyon szép a lakk.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  5. Köszi csajok a tippeket :)

    Az eddig legjobb lemosóm az Astortól a kék színű volt, ez most sajnos elfogyott és csak Müllerben kapható.
    De próbáltam már OPI, DM, Sephora..... és egyik se valami jó.

    VálaszTörlés
  6. Én a vörös körömlakkokkal vagyok így...Én azt szoktam csinálni, hogy amint törlök egyet a körmömön, víz alá teszem, megint törlök, és víz alá. Így mindig lejön!

    VálaszTörlés
  7. -alaplakkot kell alátenni

    könnyebb leszedési mód:
    vattára körömlakklemosót teszel, rárakod az ujjadra a vattát és gyűszűhöz hasonló formában a vattára és az ujjadra raksz alufóliát és vársz kb 10 percet, utána a vattával, ami a körmödön volt leszeded a maradékot. (:

    VálaszTörlés