2013. szeptember 1., vasárnap

Deborah Lippmann Glitter And Be Gay - Jewel Heist kollekció


Sziasztok!
Ma, a kedvenc glitteres fedőlakkom bemutatása következik.
       A Deborah Lippmann Glitter And Be Gay  körömlakk a 2013-as őszi,  6 darabos Jewel Heist kollekció része. A kollekció neve nagyon találó a többi színekre is , a lakké már kevésbé, de nem ez a kis szójáték a lényeg, a lényeg az ami az üvegben van.
Az üveg tartalmával teljesen elégedett vagyok! A glitterek szemmel láthatóan vékonyabbak a szokásos glitterektől, valamit minden egyes glitter hologramos, a színes és arany színű glitterek is, ettől van az exxtra csillogása,  fénye,  kevés fénynél, bármilyen fénynél csodálatosan csillognak, a felülete sima, nem akad be, nem kell rá fedőlakk.
 A glitteres lakkok egyik gyengéje, a vastagságuk miatt hamar kezdenek lepattogni, nos, ez a lakk ebből a szempontból is egyedi, a leghosszabb idő 3 nap volt amíg a körmeimen volt és egyáltalán nem pattogzott le.
Nagyon hamar megszárad, nem szaporítom a szót, egy kiváló minőségű körömlakk.
Aki szereti az ilyen feltűnő,káprázatos glitteres csodát érdemes megvenni, különleges darab, nagy sikere volt, sokan mondták,  hogy gyönyörű.

Összehasonlítottam az OPI When Monkeys Fly! körömlakkal, de üvegben jobban hasonlítanak mint felkenve.



Eddig 5 alakalommal használtam, nem akartam elsietve bemutatni, egy drága árfekvésű körömlakkról van szó,  számomra megérte, mert tetszik és kiváló a minősége, gyakran fogom használni.
A legjobban a sötétkék színen tetszett, de a mai színemre is rákentem, minden színen jól mutat.
Elsőnek a Dior Spring Ball lakkal használtam:

A mai színen használva, borult időben készültek a képek, 1 rétegben:
Végül a kedvenc, nagy sikert aratott páros, a Zoya Sailor színnel:



Elragadtatásomat tükrözi a sok kép, idő amit a bejegyzés elkészítésére nem sajnáltam, egyetlen hátránya, a lemosáson kívül, az igen borsosára, 22 €-ba került.

Lányok  holnaptól új év kezdődik...újra hajnalban kelni, reggeli, tízórait készíteni, csomagolni, mióta a gyerekeim iskolába járnak, nálam az újévet szeptember elseje jelenti. Anyukáknak kitartás, csajok  tanuljatok, elsősorban magatokért teszitek, Ti fogjátok élvezni  a  nagyobb  lehetőségek előnyét.


Glitteres körömlakkokat alkalmakra vagy hétköznap is használsz?

22 megjegyzés:

  1. Csodaszép!
    Megéri teljesen az árát, mert nagyon különleges az egész, és tetszik ahogy használtad a képekenAaz újévtől én is tartok, mi még lelépünk nyaralni most szeptemberben, de amint visszajövünk, kezdődik a bölcsi beszoktatás, aztán a munka.A férjem szerint a lakkozásra meg a blogolásra nem lesz időm, hát majd meglátjuk :)

    VálaszTörlés

  2. @Suzie: szép-szép, én fogalmaztam kicsit felületesen, ennyit egy lakk sem ér, pontosabban arra gondoltam, olyan szempontból nem volt pénzkidobás, hogy dobozba kerül a többi 200 nem használt körömlakk mellé :D
    Igaz, az USA-ba 17$ között van az ára, jóval olcsóbb.

    VálaszTörlés
  3. ez ugyanolyan, mint ahogy nekem amint itthon lehetett kapni, meg kellett vennem a Bobbi Brown Peony&Phyton palettát, csillagászati összegért (úgy emlékszem 14.500,- volt), amiben ok, hogy van 6 szép szín, de ennyit egy ilyen paletta sem ér, igazából megvettem a huszadik szürke meg lila palettámat (folyton ezeket a színeket használom), csak csodaszép a csomagolás, limitált kiadás, én meg BB rajongó vagyok.

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon jól fest minden színű alapon, és gyönyörű, bár egyre kevésbé vagyok oda a glitteres lakkokért (az okát nem tudnám megmondani - lehet, hogy az, amit írtál, hogy a többi jobban kiáll a köröm felszínéből, plusz a lemosás)

    VálaszTörlés

  5. @Suzie: igen, sok minden "kényszerítőhatással" van ránk, de csak azért mert ez a gyengénk:D

    @Ani: igazából én sem nagyon használtam glitteres fedőlakkot a nyáron, mióta más módját is ismerem a díszítésnek, főleg a nyomdázás bűvölt el, de a matricák is remekül és egyszerűen használhatóak, valószínűleg ez is közrejátszik.A lemosást már nem is említem :D

    VálaszTörlés
  6. OMG!!!! Ez gyönyörűű!! Imádom!!!

    VálaszTörlés
  7. Woww!! Álomszép!!

    VálaszTörlés
  8. Szép kis lakk, valóban a kéken a legszebb! :) Simán viselhető hétköznap is a glitter szerintem! :)

    VálaszTörlés

  9. Örülök, hogy sok, kedves "glitteres" olvasóm van :)

    VálaszTörlés
  10. Imádom *-* Mindhárom színen jól mutat, de tényleg a Zoyán a legszebb. Én glitteres lakkot bárhol és bármikor használok :)

    VálaszTörlés
  11. Csodálatos lakk, örülök, hogy így bevált! Nincs mit szépíteni, nagyon jó ízlésed van, ennyi. :)

    VálaszTörlés
  12. Eszméletlenül gyönyörűséges. AKAROM! :D

    VálaszTörlés

  13. Drága, de azt mondom, akinek tetszik érdemes rá kiadni ezt az összeget, mert annyira szép és különleges, hogy használni fogod, nem kerül a "félreteszem" dobozba.
    Ma délután is nézegettem, hogy mitől ennyire szép, a hologramos felületén túl, amiatt, hogy nagyon vékonyak a glitterek, megnéztem pár glitteres lakkom, mindegyikben vastagabbak a glitterek, ezt már írtam a bejegyzésben is.

    VálaszTörlés
  14. Érdekelne, hogy honnan rendelted, itt nálunk még nem jött ki, nem is biztos, hogy lesz, mert a Mermaid lakkok se jelentek meg. :(

    VálaszTörlés

  15. @Anitácska: a körömlakkot innen vettem: http://www.ausliebezumduft.de/dekorative-kosmetik/deborah-lippmann.html

    VálaszTörlés
  16. Te jó ég, ez egyszerűen csodaszép! Van olyan szép, mint az OPI, sőt, és nincs benne macerásan túl nagy csillám. Engem megvett :-)

    VálaszTörlés
  17. Jópofa ez a lakk, szeretek mindent, ami csillog

    VálaszTörlés
  18. Én csak alkalmakkor használok glitteres lakkot :)

    VálaszTörlés
  19. Tényleg gyönyörű, főleg a sötétkék felett :)

    VálaszTörlés