2013. december 31., kedd

Összefoglaló a 2013-as évről

Sziasztok!
 Hamar elrepült ez az év is, visszatekintve, mérlegelve, jutott jó és rossz is egyaránt.
Új Év köszönt ránk, új fogadalmakkal, új reményekkel, új lehetőségekkel.
A mai bejegyzés kicsit személyesebb hangvételű.
      A bloggal kapcsolatosan nincsenek nagy terveim, ez az én drága hobbim, a kifejezés mindkét értelmében, nem látok benne nagy lehetőségeket, nincsen vele semmilyen célom, az viszont igaz, hogy jó érzés volt mikor  idén meghívást kaptam a Primőr által szervezett bloggertalálkozóra, amire sajnos nem tudtam elmenni egy külföldi utazás miatt, annak is örültem mikor a Naillandtől kerestek meg  és az Estrea  márkától is kaptam tesztelni való terméket.
Vannak céljaim, álmaim, reményein, de a való életben, nem itt, mert amit itt van az szórakozás, ez marad a már megszokott stílusomba.

A blog szempontjából a 2013-as év a körömlakkok körül forgott, nem is akármilyen mértékben, nagyon sok, számomra új márkával ismerkedtem meg. Ilyen az A-England, Butter London, Ciate, Cirque,  Dance Legend,  Deborah Lippmann, Dolce Gabbana, Layla, Vynilux.
Mára körvonalazódott  melyek azok a márkák amik az elvárásaimnak a legjobban megfelelnek (gyors száradás az elsődleges, gyakran lakkozok, így a tartósság nem elsődleges szempont, valamit azt szeretem ha szép fényes  a fólia vagy krémes texurájú körömlakk).
Kedvenc márkáim körömlakkokból: Zoya, Deborah Lippmann, OPI, China Glaze, a többi márkát sem vetem meg, de ezek a kedvencek :)
Pár sminktermék is felkerült a blogra, de idén nem vittem túlzásba.
Az év legnagyobb  eseményének a blog szempontjából azt a jelentős áttörést tartom, amikor sikerült az első körömnyomdázásom :)
Ennek a sikerélménynek az eléréséhez nagy segítségemre volt a kedvenc blogerinám aki nagyon sok hasznos tanáccsal látott el és mai napig óriási türelemmel segít bármibe  ha kérdéssel, kéréssel fordulok hozzá, ő nem más mint  ANI.
Jó tanács akinek nem megy a körömnyomdázás, ne csüggedjen, vegyen vízes matricát, a legegyszerűbb használni és van olyan látványos mint a nyomdázás és sokkal olcsóbb.
Idén betöltöttem a matuzsálemi 40. évet, ebből kifolyólag nagyobb hangsúlyt kapnak az arcápolási termékek. Jelenleg a L' Occitane en Provance termékeit használom nagy megelégedéssel, de nem csak arcápolásra, hanem a hajápolásra is e remek minőségű márkából választottam, hogy jó döntés volt, bizonyíték erre az, hogy  több ismerősöm is megjegyezte akikkel nem napi szinten találkozok, hogy mennyire jó lett a hajam állapota.


Aminek még örülök,  hogy a blogon nem kell cenzúrázni a kommenteket,  ez  nagyon jó, mert nem csak az a komment jelenik meg ami nekem tetszik ;)

2013-ban a leolvasottabb bejegyzések a  blogomon, már nem volt kedvem linkelni, de dátum alapján megtalálhatóak, ha valakit érdekel melyikek is voltak ezek.
Elkészült a mai lakkozás is, nagyon gyorsan  ennyi fért bele:


Új év elé nézzünk, új reményekkel, új tervekkel, új fogadalmakkal.
Kívánom, hogy mindenkinek sikeres legyen a 2014-es év!

Kívánok neked
12 hónap egészséget,
52 hét szerencsét,
366 nap nyugalmat,
8784 óra szerelmet,
527040 boldog percet!


22 megjegyzés:

  1. Erzsi,

    BÚÉK neked is! 2014-ben hátha az arcápolás(krémek, szérumok,lemosók) és a dekor is nagyobb hangsúlyt kapna :) Én mindenesetre nagyon várnám :)

    VálaszTörlés
  2. Drága Erzsi!
    Örülök, hogy rabszolgahajcsár módjára hajtottalak a körömnyomdával kapcsolatban, büszke vagyok, rád, hogy nem adtad fel és hogy ilyen szuper jól bánsz a pecsételővel :)
    Csak így tovább 2014-ben is!
    BÚÉK! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon boldog új évet kívánok neked, Erzsi! Örülök, hogy megismerhettelek idén, és csak így tovább a blogon! :D

    VálaszTörlés
  4. Boldog új évet Neked és további sok bejegyzést nekünk! :)

    VálaszTörlés
  5. Viszont kívánom ezt a sokminden jót :) BUÉK!

    VálaszTörlés
  6. BÚÉK az egész családnak. :)
    Szuper a blog, leginkább a lakkos bejegyzéseket kedvelem. És én is örülök, hogy nem adtad fel a nyomdázást, szupereket alkotsz. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon boldog új évet! Nekem nagyon inspiráló, hogy nem egy tizenéves lányka ír véleményt a termékekről, hanem egy valódi, minden ízében nő és anya. Köszönöm a blogot, hogy ilyen lelkesen és rendszeresen írod a posztokat!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon Boldog Új Évet Kívánok! :)

    VálaszTörlés
  9. Boldog Új Évet! :)
    Nekem továbbra sem sikerül a körömnyomdázás, így maradok a matricáknál (vizes nem vizes) illetve a különböző dekoranyagoknál. :)

    VálaszTörlés
  10. Boldog, körömlakkokban és sminktermékekben gazdag új évet kívánok! ;) :)

    VálaszTörlés
  11. Mondd, kérlek, hogy a tányért is te dekoráltad, nyomdával:))

    VálaszTörlés
  12. nagyon boldog új évet kívánok Neked, és köszönöm a támogatást, a kedves és gyors válaszokat, tippeket, és bátorítást, amit az elmúlt évben kaptam Tőled! És a hello kittys fém körömdíszekért hálám örökké üldözni fog, Kitti lányom a mai napig imádja őket ha felteszek egyet-egyet a körmömre!
    a nyomdás területen remélem majd én is bele fogok lendülni, a nagy fekete pecsételőt végre megrendeltem ;)

    VálaszTörlés
  13. Erzsi, a matuzsálemi kor valahol 80-90 után kezdődik. Addig fiatalasszony a nő ;) Esetleg 60on túl középkorú. Esetleg :D Boldog újévet!

    VálaszTörlés
  14. Boldog új évet kívánok. Remélem idén nekem is összejön a körömnyomdázás :)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon boldog Új Évet!Itt leszek,olvaslak idén is...
    Még egy csendes szavazat az egyéb krém és sminkcucc leírások mellett...;-)

    VálaszTörlés
  16. Boldog Új Évet! Kicsit kevesebbet tudtalak olvasni a 7 hetes kishercegem miatt, de igyekszem. Imádom a lakkokat és a szempillaspirált ezekből-ezekről bármilyen info jöhet bármikor :)

    VálaszTörlés